آموزش نحوه برطرف کردن گرفتگی ناودان یخچال ( فاضلاب )
نوشته شده توسط : علی

در پشت سردخانه لوله‌ هایی وجود دارا‌هستند که یکی‌از آن ها مرتبط با کویل اوپراتور و دیگری مرتبط با کویل کندانسور میباشد.  نمایندگی یخچال سپهر الکتریک در مشهد لوله کویل اوپراتور به سرعت و لوله کویل کندانسور با مایع مالامال گردیده است. در مجموع یخچال فریزر ها لوله ها در مکان مشخصی قرار دارا هستند؛ البته در برخی از سبک ها که یخچال در نصیب بالای سردخانه جای دارد، دسترسی به لوله ها گوناگون خواهد بود. در حالتی‌که یه خرده یخ بر روی لوله ها وجود داشته باشد نشانه دهنده این میباشد که لوله ها مسدود میباشند. این لوله ‌ها در خنک سازی فریزر نقش مهمی دارا هستند، برای نظافت کردن نصیب بیرونی لوله ‌ها و لوله بازکنی فریزر مورد ها پایین را اجرا دهید:

برق یخچال فریزر را جدا فرمایید.
بوسیله محرمانه مطلوب جاروبرقی کلیه لوله ‌ها را از خارج منزه کرده و گرد و غبار و یخ‌ های مو جود بر روی لوله ‌ها را منزه نمائید.
مراقب باشید که به پره‌ ها زخم وارد نشود.
رشته فریزر را نیز بوسیله جاروبرقی پاک کرده و گرد و غبار جانور بر روی آن را منزه فرمائید.
برای لوله بازکنی فریزر و از در میان بردن یخ‌ های داخل آن میتوانید یه خرده آب جوش بر روی لوله‌ ها ریخته تا یخ باطن لوله ها آب شوند.
پس از اینکه یخ باطن لوله آب شد با تمرکز همگی بخش ‌های لوله ها را پاک نمایید.
برق فریزر را وصل نمایید.
در‌صورتی‌که که باز کردن لوله فریزر را نتوانستید به تنهایی جاری ساختن دهید، توصیه میشود از تعمیرکار آی پی یاری در محل منفعت گیرید.

چرا برای رفع نقص‌ گرفتگی در ناودان سردخانه از سرویس ها آی پی یاری به کارگیری کنید؟
قطعا تعمیرات سردخانه یکی تعمیرات دشوار و بغرنج فی مابین اثاثیه خانگی ها به حساب آورده می شود، پیشنهاد میشود در شکل بروز هر سیرتکامل خلل در یخچال فریزر از تعمیر خودسرانه دوری کرده و تعمیر آن را به دستان کارکشته تعمیرکاران حرفه ای بسپارید. تعمیرکاران آی پی یاری با دقت به علم و تجربه ای که کسب کرده اند میتوانند تعمیر ماهر یخچال فریزر را در محل و در حضور مشتری اجرا دهند.

در صورتیکه فریزر با هر مشکلی مواجهه شد بهتر میباشد با آی.پی کمک تماس گرفته و از تجربه و مهارت تعمیرکاران این راءس برای تعمیر فریزر خویش فایده گیرید. تعمیرکاران این راس با ایرادات فریزر به عنوان مثال گرفتگی ناودان یخچال فریزر و گرفتگی لوله یخچال فریزر شناخت بی نقص دارا هستند. آن ها عیب یابی را با تمرکز اعمال داده و برای رفع اختلال آحاد مورد ها را حدس کرده و مشکل را به صدق برطرف می نمایند. در حالتی‌که فریزر به ردوبدل قطعه نیاز داشته باشد از قطعات اورجینال و اصل به کار گیری می نمایند.

قطعا بخوانید: نمایندگی تعمیرات سردخانه دوو
سود گیری و خلاصه نوشته‌ی‌علمی رفع عیب گرفتگی ناودان ( فاضلاب ) یخچال فریزر به وسیله تعمیرکار آی پی یاری
آی پی کمک برای رفاه هم اکنون شما عزیزان به فیض گیری و خلاصه نوشته‌ی‌علمی رفع عیب گرفتگی ناودان یا این که به عبارتی فاضلاب یخچال فریزر پرداخته میباشد، تا با مطالعه این نصیب وقت کمتری از شما گرفته گردد. با وقار و توجه به مطالعه نکات اصلی و خلاصه نوشته‌ی علمی بپردازید.

فقط انگیزه تجمع آب در کف سردخانه ؛ گرفتگی در نصیب فاضلاب یا این که به عبارتی ناودان است.
تمیز کاری در سردخانه حائز اهمیت هست.
علاوه بر تمیزکاری به طرز چینش و بسته بندی مواد غذایی در درون فریزر اعتنا نمائید.
حتی المکان مواد غذایی را باطن درپوش قرار دهید.
ولی در حیث داشته باشید که؛ هنگام تمیزکاری داخلی سردخانه قابلیت داراست مواد غذایی وارد بخش ناودان گردد.
برای رفع مشک گرفتگی ناودان یخچال فریزر ؛ توصیه می شود به طور ماهانه با به کار گیری از یک لوله باریک و آب جوش به رفع گرفتگی فاضلاب فریزر بپردازید.
در شرایطی‌که به رفع عیب گرفتگی در ناودان یخچال فریزر خویش اهمیت ندهید ؛ به گذر زمان فرصت با یک زخم بدون شوخی مواجه خواهید شد.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال سپهر الکتریک در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: